KULTfilms festivalen är lördagen den 31 maj 2014!!

Alla andra saker.

Moderators: Jönas, Rolfen, Hellbender

Argento Rules

Re: KULTfilms festivalen är lördagen den 31 maj 2014!!

Post by Argento Rules » Wed Apr 15, 2015 13:46

Tjena Gus!!

Ah, va kul att du va på Sci-Fi mässan. Jag glömde och säga till dig att Steve skulle va där. Du va där på lördagen antar jag.

Jag jobbade i lördags så jag va där hela söndagen och delade ut 200 flyers för Kultfilmsfestivalen.

Samt snackade massa med Steve förstås.

En ny tråd om Kultfilmsfestivalen kommer i denna veckan, troligen på fredag/lördag.

Började på allvar i denna vecka och spana på vilka filmer det blir.

Innan sluter på maj ska alla filmer vara spikade.

Men som sagt, NY tråd om detta kommer inom kort. :D
There can only be one - Argento Rules

Gus

Post by Gus » Wed Apr 15, 2015 13:55

nej jag var där i söndags (var där från det öppnade till 13), fick en flyer av steve så vi missade nog varandra bara. Stod nog hos steve en halvtimme o snackade lite och rotade bland filmerna. Sjukt mkt kul som vanligt men prioriterade camera obscura (fanns 2 till jag ville ha men fick räcka med 7). Blir stora plånboken till biodagen och hoppas han har kvar det mesta då.

Argento Rules

Post by Argento Rules » Wed Apr 15, 2015 15:29

FAN vad skumt, jag stod och pratade med Steve en timma men det måste ha varit efter 13.00 då.

Jag pratade med Videodrome, BOA och SEO från Studio S och de va ju dom som hade film så det är sjukt skumt att vi inte sågs på hela 3 timmar då jag också va där när dom öppmade.

Det va ju inte alls så mycket folk så vi borde ha setts någon gång kan man tycka.

YES, ska spara 1000 kr på både april, maj och juni lönen så jag har 3000 kr att handla BokBoxar och MediaBooks på Kultfilmsfestivalen. :thumbup:

Jag saknar bar en camera obscura och det är den senaste, men den hade han sålt slut av på DVD, han hade den bara på Blu.

Men han tar med den nästa gång och då klipper jag den. :D
There can only be one - Argento Rules

Gus

Post by Gus » Wed Apr 15, 2015 15:56

hehe jo vi borde ju ha setts nåt iallafall, även jag stod och snackade med Nisse (videodrome) ett tag, hade bokat lite som han hade med. Steve har grymt bra priser (och jag prutade faktiskt lite) och riktigt skoj utgåvor synd bara att man inte har råd med allt. Han hade t.om några onar nya och såna ser man inte ofta nuförtiden.
Ska bli kul att ses i sommar!

Post Reply