23e oktober Södra Teatern Klubb Röv.
Moderators: Jönas, Rolfen, Hellbender
- Borkabrygga
23e oktober Södra Teatern Klubb Röv.
Det blir könsrock mellan 22.30 och 02.00.
Re: 23e oktober Södra Teatern Klubb Röv.
Typiskt, ska mest troligt till Sthlm helgen innan och se Grave men man vet ju aldrig.. 
/Ullis

/Ullis
~And you will face the sea of darkness, and all therein that may be explored..~
- Borkabrygga
Nu på fredag är det dags.
Finns t-shirts och pins för den som är intresserad + det kommer vara en del folk härifrån på plats ifall ni vill prata film.
Finns t-shirts och pins för den som är intresserad + det kommer vara en del folk härifrån på plats ifall ni vill prata film.
Jag står i valet och kvalet.
Vilka ska dit?
Vilka ska dit?
Är väl inget att kvala om? Kom dit & köp en tröja + drick sprit o sjung med i "Röda analens armé"! (och gå hem och skäms efteråt...)
Javad finns att vela om egentligen? Jag är på!magnus wrote:Är väl inget att kvala om? Kom dit & köp en tröja + drick sprit o sjung med i "Röda analens armé"! (och gå hem och skäms efteråt...)

Tror jag talar både för mig, Tommy O och Jönas när jag säger till alla er andra: Ni skulle vart där!
Klart surrealistisk upplevelse av bästa slag, en toppenkväll! Snygg jobbat Björn.
Klart surrealistisk upplevelse av bästa slag, en toppenkväll! Snygg jobbat Björn.
magnus wrote:Tror jag talar både för mig, Tommy O och Jönas när jag säger till alla er andra: Ni skulle vart där!
Ja verkligen. Surrealistiskt och drömlikt. Konstigt och underligt på alla sätt men fantastiskt kul. En toppenkväll helt klart. Tack!

- Borkabrygga
Ni ska ha tack grabbar. Om ni klickar på min blogglänk under så finns lite bilder....och ja, killen på foto två drar verkligen en runk på scenkanten. Smakfullt och kultur.
Klubb Röv är ett hedervärt initiativ Björn. Jag ska göra allt jag kan för att närvara vid nästa tillfälle. Iklädd min BinnikeBengt och Roy Rövmuns orkester- tischa (som är lite för liten och dessutom i tjejmodell, dvs stor urringning och korta ärmar).
- Borkabrygga
Tack. Det kommer bli en julspecial den 18e december på Södra Teatern, Mosebacke.