Intervju med Jönas (och flera)

Alla andra saker.

Moderators: Jönas, Rolfen, Hellbender

Post Reply
ulke666

Intervju med Jönas (och flera)

Post by ulke666 » Thu Jun 01, 2017 21:48

Tänkte passa på att posta en länk till en intervju jag nyligen gjorde med en riktig filmsamlarprofil som ni troligen känner till 8) Mannen jag talar om är förstås Jönas och om man vill kan man se intervjun som någon sorts uppföljning på den klassiska intervjun från Video Ferox,

http://tisselskogs-companiet.webnode.se/news/jonas/

Här finns även intervjuer med Dellamorte, Dr Philm (William O), Bo Svenson, Bill Zebub och många fler om någon är intresserad. Intervjuerna är inte gjorda av några proffs (vilket ni lär märka) utan detta är endast ett hobbyprojekt av mig och ytterligare några personer med blandade intressen (vilket gör att både intervjuobjekten samt frågorna blir en salig blandning).

http://tisselskogs-companiet.webnode.se/

Mr. Piggy

Re: Intervju med Jönas (och flera)

Post by Mr. Piggy » Fri Jun 02, 2017 5:49

:thumbup: Intervjun med mig är fortfarande rätt up to date, förutom att jag inte längre jobbar i tv-branschen. Kul att läsa den igen.

Dellamorte

Post by Dellamorte » Fri Jun 02, 2017 7:52

Butiken i Horndal som nämns har jag också köpt ett gäng rullar i, bland annat 5 Dockor i Augustimånen. Jag gick i högstadiet precis där, och visst hyrde vi Invest där. Dessa var dock urplockade när jag gjorde mina inköp :-(. Mitt bästa klipp från Horndal kom dock från byns andra videouthyrare, en liten butik som jag tror hette 4-Kanten. Min lillasyster blev tillsammans med ägarnas son i slutet av 90-talet, och jag frågade då om hans föräldrar hade kvar några filmer varvid vi åkte hem till dem och kollade på vinden. Där fanns två lådor film, och när jag öppnade dem visade det sig vara i stort sett bara regnbågar samt Baroness-släpp. Kanske 80 filmer totalt, med titlar som Matalo och Mannen som kom med floden. Pris: 0 kr.

Pungkonturer

Post by Pungkonturer » Fri Jun 02, 2017 9:45

Kul intervju! Tack för läsningen, ulke666 och Jönas. :thumbup:

ulke666

Post by ulke666 » Sat Feb 24, 2018 23:36

Tack för intresset!

Är det någon som har tips på fler (rimliga) intervjuer så hör gärna av er med tips. Då kan ni självklart även få bidra med frågor om det skulle bli nåt.

Post Reply