Klubb Super 8-VHSer säljes billigt

Här lägger du in dina säljes annonser.

Moderators: Jönas, Rolfen, Hellbender

Post Reply
Rufus

Klubb Super 8-VHSer säljes billigt

Post by Rufus » Thu Nov 08, 2018 9:58

Följande Klubb Super 8-filmer på VHS säljes till paketpriset 100 kr +frakt:

Eugen Vöhrmans vilda värld 1 (Leena Skog)

Eugen Vöhrmans vilda värld 2 (filmat från naturistö i Stockholms skärgård m.m.)

Rapport från Stockholms sexträsk

Brev till Inge & Sten

Hemmafruarnas hemliga sexliv (porrfilm)

Rufus

Re: Klubb Super 8-VHSer säljes billigt

Post by Rufus » Sun Nov 25, 2018 15:26

Här är en bild på dom.

Image

Rufus

Post by Rufus » Mon Dec 10, 2018 12:58

Dessa VHS-filmer finns nu inte längre kvar. Jag har skänkt dom till en lokal second hand-butik, eftersom ingen tydligen ville köpa dom, vilket i och för sig inte är konstigt, eftersom de flesta Klubb Super 8-filmer finns tillgängliga på DVD till lågt pris och dessutom med extramaterial.

perkan

Post by perkan » Tue Dec 11, 2018 12:09

Var intresserad av en där! Men det va paketpris!Tradera är ett alternativ, men bra där. Skänka till välgörenhet el liknande är aldrig fel :thumbup:

Rufus

Post by Rufus » Tue Dec 11, 2018 12:43

perkan wrote:
Tue Dec 11, 2018 12:09
Var intresserad av en där! Men det va paketpris!Tradera är ett alternativ, men bra där. Skänka till välgörenhet el liknande är aldrig fel :thumbup:
Nej, Tradera är inte ett alternativ eftersom dom är väldigt snabba med att stänga auktioner med erotiskt innehåll. Även välgörenhetsorganisationer brukar slänga sånt som innehåller erotiskt, men jag lade detta i deras låda i alla fall, eftersom jag tycker att dom ska ha sånt i sin butik, och för att ingen verkade vara intresserad att köpa något av det. Synd att du inte hörde av dig tidigare. Eftersom ingen ville köpa till paketpris, så hade jag förmodligen gått med på att sälja styckvis, men nu är det försent.

perkan

Post by perkan » Tue Dec 11, 2018 15:12

Rufus wrote:
Tue Dec 11, 2018 12:43
perkan wrote:
Nej, Tradera är inte ett alternativ eftersom dom är väldigt snabba med att stänga auktioner med erotiskt innehåll
Det går hur bra som helst sälja erotik på tradera
så länge man följer deras riktlinjer! Sålt många ekivoka tidningar och filmer där. Se bara till att dölja bröstvårter och könsdelar. Då är det inga problem! Har flera tidningar där nu bl.a Facebook är hårdare

Rufus

Post by Rufus » Tue Dec 11, 2018 18:47

perkan wrote:
Tue Dec 11, 2018 15:12
Rufus wrote:
Tue Dec 11, 2018 12:43
perkan wrote:
Nej, Tradera är inte ett alternativ eftersom dom är väldigt snabba med att stänga auktioner med erotiskt innehåll
Det går hur bra som helst sälja erotik på tradera
så länge man följer deras riktlinjer! Sålt många ekivoka tidningar och filmer där. Se bara till att dölja bröstvårter och könsdelar. Då är det inga problem! Har flera tidningar där nu bl.a Facebook är hårdare
Jag har gjort det men fått auktioner borttagna i alla fall, och jag har haft erotiskt material utan vare sig bröstvårtor eller könsdelar på omslaget, men ändå fått auktionen borttagen. Sen har jag märkt att det verkligen inte är lika för alla. För vissa är det nog ganska lätt ja. Tradera granskar vissa säljare mer än andra.

perkan

Post by perkan » Tue Dec 11, 2018 20:45

Tradera har inte ork granska alla annonser! Det gör dom ifall nån anmäler en auktion

Post Reply